Skip to main content

Oprettelse af forbindelsen til det trådløse Daikin-adgangspunkt bliver ved med at mislykkes

Sørg for, at du befinder dig i nærheden af din Daikin trådløse gateway, når du udfører onboarding-proceduren. ONECTA-applikationen indeholder en trinvis vejledning i, hvordan du aktiverer adgangspunktet for din trådløse Daikin-gateway.


iOS 15-brugere midlertidig løsning:

ONECTA-applikationen 2.7.0, 3.0.2 og 3.1.0 oplever problemer med at oprette forbindelse til det trådløse Daikin-adgangspunkt. Følg de næste trin for at opnå en vellykket forbindelse:

  • Opdater programmet til 3.1.0 eller nyere
  • Deaktiver mobildata (3G/4G/...) på din iPhone
Deaktiver mobildata
  • start idriftsættelsen af din Daikin-enhed via ONECTA-applikationen.

Hvis du sidder fast på skærmen "Opret forbindelse til din enhed", eller du ser skærmen "Forbindelse mislykkedes", skal du anvende ovenstående løsning.

Oprettelse af forbindelse til enheden
Der kunne ikke oprettes forbindelse til enheden

Hjælp til forhandlere

Hjælp til arkitekter og konsulenter