Skip to main content

Hvad gør jeg? Jeg forsøger at tilføje en enhed til min konto, men appen fejler hele tiden.

I sjældne tilfælde vil appen ikke være i stand til at registrere din enhed og tilføje den til din brugerkonto. I sådanne tilfælde bedes du kontrollere følgende punkter:

a. Kontroller, at du har forbindelse til internettet

b. Prøv igen

c. Hvis problemet varer ved, kontakt din Daikin installatør

Når du igen prøver på at tilføje en enhed til din konto, er det muligt, at appen oplyser dig om, at "denne enhed allerede er tilføjet til en anden brugerkonto”. Det er dog ikke reelt sket i skyen. Det er dog nødvendigt, at du fjerner tilknytningen af enheden, før du forsøger at tilføje den igen.

Hvis den primære DNS-server ikke er tilgængelig, vil netværks-gatewayen ikke være i stand til at forbinde til clouden/internettet. Netværks-gatewayen vil aldrig bruge den sekundære DNS-server.

Hvis du er en beta-bruger eller involveret i test, skal du kontrollere, at netværks-gatewayen og appen bruger det samme cloud-miljø.

Hjælp til forhandlere

Hjælp til arkitekter og konsulenter