Skip to main content

Daikin Cloud Service - Beboelse

Daikin Cloud Service (DCS) er en online fjernovervågningsplatform, der gør det muligt for HVAC-fagfolk at overvåge, finjustere og kontrollere Daikin produkter målrettet mod slutkunder.

Fordele for servicepartnere & installatører

Du vil være i stand til at fjernovervåge og styre kundens enhedsindstillinger via en række parametre og datapunkter, samtidig med at du hurtigt kan diagnosticere og løse evt. serviceproblemer.

  • Mere installationskapacitet: Fjerndiagnosticering og fejlfinding strømliner processen og fører til hurtigere og mere effektive løsninger, hvilket minimerer besøg på stedet og øger installationskapaciteten. I øjeblikket bruges der bl.a. meget tid på at besøge enheder med forkerte indstillinger. Derudover kan DCS også bruges til at løse problemer med defekte enheder.
  • Omkostningsbesparelser: Fjernovervågning reducerer behovet for besøg på stedet og forbedrer antallet af en fuld reparation første gang og sparer tid og rejseomkostninger. Derfor forbedrer det virksomhedens omkostningseffektivitet
  • Forbedret kundeservice: Installatørerne kan tilbyde hurtigere og bedre kundesupport ved at fjernovervåge deres systemer. De kan reagere hurtigt på kundeforespørgsler, levere hurtige løsninger og tilbyde et højere serviceniveau.

Fordele for slutbrugerne

  • Reduceret nedetid: Hurtig identifikation og løsning af problemer minimerer systemets nedetid.
  • Omkostningsbesparelser: Fjernovervågning hjælper med at identificere og løse problemer uden behov for besøg på stedet. Det reducerer rejse- og besøgsomkostningerne
  • Ro i sindet: Kunderne føler sig trygge ved at vide, at deres systemer fjernovervåges, og stoler på, at eventuelle problemer vil blive løst med det samme, hvilket forbedrer deres samlede kunde oplevelse.
DCS Residentials hjemmeside

Produktfordele

  • Brugerindstillinger - Muligheden for at få adgang til brugerstyringerne gør det muligt at overvåge og justere indstillingerne på afstand, hvis der opstår problemer på grund af indstillingsfejl, hvilket eliminerer behovet for at komme til boligen. ​
  • Brugsstedsindstillinger - Kontrol over et omfattende udvalg af brugerindstillinger gør det også muligt at finjustere mere avancerede indstillinger som fx hensyntagen til pejse, driften af Daikins "intelligente øje"-teknologi og korrektion af rumtemperatur for at maksimere komfortniveauet i hjemmet
  • Dataindsamling og -analyse - Med en 36 D-checker til opsamling af datapunkter giver det mulighed for at se op til to måneders datahistorik kan der på afstand overvåges vigtige oplysninger om boligenhederne. En ny visningsfunktion med nyt grafisk display er inkluderet for at forenkle tendensanalyse og muliggøre hurtigere problemidentifikation. Det resulterer ofte i en fjernløsning i stedet for en fysisk besøg. Hvis der er behov for et besøg på stedet, vil det at kunne bestille de rigtige dele på forhånd øge hyppigheden af fuldført førsterangs reparation.

Hvad er Stand By Me?

Det er en eftersalgsplatform, der fungerer som en digital logbog til at spore statussen for den installerede base og den giver muligheder for eftersalgsvirksomhed.

Ved at bruge SBM kan du

  • Administrere garantidata
  • Udføre fjernovervågning
  • Administrer vedligeholdelsen
  • Føre logbog om reparationsaktiviteten
  • Få et overblik over ordrerne

For yderligere oplysninger om Stand By Me og andre digitale værktøjer bedes du kontakte din lokale Daikin-repræsentant, som vil give dig oplysninger om tilgængelige træningsforløb.

tilmeld dig
udforsk

Hjælp til forhandlere

Hjælp til arkitekter og konsulenter