Skip to main content

Daikin Cloud Service - Beboelse

Daikin Cloud Service Residential er en online fjernovervågningsplatform, der gør det muligt for HVAC-fagfolk at overvåge, finjustere og kontrollere Daikin Residential-produkter i hele deres levetid.

Fordele for servicepartnere

Boliginstallatører vil nu være i stand til at fjernovervåge og styre kundens enhedsindstillinger via en række parametre og datapunkter, samtidig med at de hurtigt kan diagnosticere og løse serviceproblemer.

  • Mere installationskapacitet: Fjerndiagnosticering og fejlfinding strømliner processen og fører til hurtigere og mere effektive løsninger, hvilket minimerer besøg på stedet og øger installationskapaciteten. I øjeblikket bruges der meget tid på at besøge enheder med forkerte indstillinger. Derudover kan DCS Residential også bruges til at løse problemer med defekte enheder.
  • Omkostningsbesparelser: Fjernovervågning reducerer behovet for besøg på stedet og forbedrer antallet af fuld reparation første gang og sparer tid og rejseomkostninger. Derfor forbedrer det installatørernes omkostningseffektivitet.
  • Forbedret kundeservice: Installatørerne kan tilbyde hurtigere og bedre kundesupport ved at fjernovervåge deres systemer. De kan reagere hurtigt på kundeforespørgsler, levere hurtige løsninger og tilbyde et højere serviceniveau.

Fordele for slutbrugerne

  • Reduceret nedetid: Hurtig identifikation og løsning af problemer minimerer systemets nedetid.
  • Omkostningsbesparelser: Fjernovervågning hjælper med at identificere og løse problemer uden behov for besøg på stedet. Det reducerer rejse- og serviceomkostningerne.
  • Ro i sindet: Kunderne føler sig trygge ved at vide, at deres systemer fjernovervåges, og stoler på, at eventuelle problemer vil blive løst med det samme, hvilket forbedrer deres samlede oplevelse
DCS Residentials hjemmeside

Produktfordele

  • Brugerindstillinger - Muligheden for at få adgang til brugerstyringerne gør det muligt for installatører at overvåge og justere indstillingerne på afstand, hvis der opstår problemer på grund af indstillingsfejl, hvilket eliminerer behovet for at komme til boligen. ​
  • Brugsstedsindstillinger - Kontrol over et omfattende udvalg af brugsstedsindstillinger gør det også muligt for installatører at finjustere mere avancerede indstillinger som f.eks. hensyntagen til pejse, driften af Daikins "intelligente øje"-teknologi og korrektion af rums måltemperatur for at maksimere komfortniveauet i hjemmet
  • Dataindsamling og -analyse - Med 36 D-checker datapunkter og mulighed for at se op til to måneders datahistorik kan installatørerne på afstand overvåge vigtige oplysninger om boligenhederne. En ny visningsfunktion med nyt grafisk display er inkluderet for at forenkle tendensanalyse og muliggøre hurtigere problemidentifikation. Det resulterer ofte i en fjernløsning. Hvis der er behov for et besøg på stedet, vil det at kunne bestille de rigtige dele på forhånd øge "hyppigheden af fuld reparation første gang".

Hvad er Stand By Me?

Det er en eftersalgsplatform, der fungerer som en digital logbog til at spore statussen for den installerede base og den giver muligheder for eftersalgsvirksomhed.

Ved at bruge SBM kan du

  • Administrere garantidata
  • Udføre fjernovervågning
  • Administrer vedligeholdelsen
  • Føre logbog om reparationsaktiviteten
  • Få et overblik over ordrerne

For yderligere oplysninger om Stand By Me og andre digitale værktøjer bedes du kontakte din lokale Daikin-repræsentant, som vil give dig oplysninger om tilgængelige træningsforløb.

tilmeld dig
udforsk

Hjælp til forhandlere

Hjælp til arkitekter og konsulenter